Kasım 2015



 Yılın son ayına geldik. Yeni yıl heyecanına kapılmadan önce Kasım ayı kitaplarımdan bahsedeyim.


Bu ay Stefan Zweig külliyatından sıkı bir okuma yaptım. Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu, Korku ve Yakıcı Sır okuduklarım. Her seferinde aynı şeyi söylüyorum ama muhteşem, başka nasıl tarif ederim bilemedim. 

Bu ayın klasik eseri Karamazov Kardeşler / Dostoyevski. Bitmedi devam ediyor, sanırım bu ay ortalarına kadar okurum.

Kasım ayında dört yazar ve kitapları ile tanıştım. İlk olarak Halil Cibran'dan Ermiş'i okudum. Uzun zamandır okumak istediğim bir yazardı, bu aya kısmet oldu.

İkinci yazar Cixin Liu, kitabı Üç Cisim Problemi, ödüllü bir bilimkurgu, hem de imzalı. Çince yazdığı için ne dediğini anlayamadık ama bu güzel hediyesi için Yasemin'ime teşekkür ederim.


Yalçın Tosun Kitap Ağacı Ankara buluşmasına gelmişti ama ben gidememiştim. İlk kitap için iyi bir tercih yapmışım.


Ankara Mon Amour / Şükran Yiğit ise tam kalbimin ortasından geçti. Çocukluğumun, hayallerimin Ankarasına gittim. Büyümek, arkadaşlık üzerine güzel bir hikaye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder