Aralık 2015

Uyku / Haruki Murakami ➡ Murakami sevdam dillere destan 😉 okumadığım kitabı kalmasın derken yenilerini yazıyor çok şükür;  yine şaşırtmadı, çok sevdim.


Veba / Albert Camus ➡ konusu Cezayir'in Oran şehrinde geçen bir veba salgınıyken, aslında dünya çapındaki yıkımlar, savaşlar, faşizm hakkında harika bir roman.


Genç Werther'in Acıları / Goethe ➡ ahh Werther ahh... Romantik, melankolik, karşılıksız aşk.


Sevgiyle Yükselmek / Bert Hellinger ➡ aile dizilimi üzerine ama istediğimi bulamadım, umarım diğer kitaplarda anlayabilirim.


Kadın / Yılmaz Özdil ➡ Yasemin benim için imzalatmış, okunmalı ✔


Serçe / Mary Doria Russell ➡ offff, dağıttı beni. Bilimkurgu, bol ödüllü. Bilim ve inanç tartışmalarının ötesinde, varoluş, yaradılış, karakterler... Uzun uzun konuşup yazmak lazım bence okuyun ✔


Deliduman / Emrah Serbes ➡ Gezi, ergenlik, büyümek, Michael Jackson, moonwalk hakkında desem 😊 Emrah Serbes'in delikanlılarına bayılıyorum, erkek anneleri iyi anlar, çok gerçek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder