Okuma Şenliği Bahar 2014


Kitap Ağacı sayesinde tanıdığım, adaşım Pınar'ın blogunda düzenlediği Okuma Şenliğine ilk kez katılıyorum. Şenlik 15 Mart-15 Haziran arasında. Aşağıda kategoriler ve benim tercihlerim yer alıyor. Kitapları öncelikle kütüphanemde olan, henüz okuyamadığım kitaplardan seçmeye çalıştım. Bir de benim meşhur okuma listelerim vardır, her ay yenilerim, İdefix ve D&R'da favori listelerimde de yer alır, onlardan da seçmeye çalıştım.

Kategoriler

1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).

Cesur Yeni Dünya / Aldous Huxley. Uzun zamandır kütüphanemde bekliyor, Yiğit okumuştu, sıra bende. Ayrıca Pınar'ın önerisi ile seçtim. (348 sayfa) OKUDUM

2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).

Hasretinden Prangalar Eskittim / Ahmet Arif (184 sayfa) OKUDUM

3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).


Hanımların Dikkatine / Seray Şahiner Yunus Nadi Ödülü (224 sayfa) OKUDUM

4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).

Değirmen / Sabahattin Ali (148 sayfa) OKUDUM

5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).


Kar Çiçeği ve Sırlar Yelpazesi / Lisa See (368 sayfa)

6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).


Nefret, Arkadaşlık, Flört, Aşk, Evlilik / Alice Munro (368 sayfa) OKUDUM

7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).


41.Oda: Mardinkapı / Arzu Arınel (390 sayfa) OKUDUM

8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).


Kitap Hırsızı / Markus Zusak (574 sayfa) OKUDUM

9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).


Körlük / Jose Saramago (339 sayfa) OKUDUM

10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Deliliğe Övgü / Erasmus (212 sayfa) 
OKUDUM

11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).


Biz / Zamyatin (250 sayfa) : Okumayı çok istediğim, bir türlü sırası gelmeyen roman.  OKUDUM

12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.


Tercihim Haruki Murakami, böylece tüm eserlerini okumuş oluyorum :))

Sahilde Kafka-656 sayfa OKUDUM
Yaban Koyununun İzinde-356 sayfa OKUDUM
Zemberek Kuşunun Güncesi-744 sayfa OKUDUM
Koşmasaydım Yazamazdım-176 sayfa
Toplam 1932 sayfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder