Yaz Okuma Şenliği 2014

Pınar bize yine çok güzel şenlik hazırlamış, kuralları esnetmiş, tüm kategorileri okumak zorunda değiliz. Ben de kütüphanemde bekleyen kitapları okumaya karar vermiştim, bu şenlik bu işe de yarayacak :)

12 Kategoride 17 kitap okumayı planlıyorum. Kolay gelsin o zaman...

2. Kategori (10 puan): Sadece tek bir kitabını okuduğunuz ve sevdiğiniz bir yazardan bir kitap.

Ayfer Tunç / Suzan Defter / Can Yayınları / 128 sayfa OKUDUM

6. Kategori (10 puan): Nobel ödüllü bir yazardan bir kitap.


Jose Saramago / Baltasar ile Blimunda / Kırmızı Kedi / 364 sayfa OKUDUM

7. Kategori (10 puan): Fransız edebiyatından bir kitap.

Marc Levy / Gelecek Sefere / Can Yayınları / 200 sayfa OKUDUM

9. Kategori (10 puan): Yabancı bir yazardan bir öykü kitabı.

H.P. Lovecraft / Cthulhu'nun Çağrısı / İthaki / 229 OKUDUM

10. Kategori (10 puan): Fantastik kurgu/bilim kurgu/distopya/steampunk vb. türde bir kitap.

H.G.Wells / Görünmez Adam / İthaki / 224 sayfa OKUDUM

11. Kategori (10 puan): Yasaklanmış bir kitap

Sevgi Soysal / Yürümek / İletişim Yayınevi /152 sayfa (12 Mart darbesinde müstehcenlik gerekçesi ile yasaklanmış, toplatılmış) OKUDUM

14. Kategori (10 puan): Kütüphaneden veya bir tanıdığınızdan ödünç aldığınız veya sahaftan aldığınız bir kitap


Debbie Macomber / Gül Liman Oteli Çiçekler İçinde / Epsilon / 368 sayfa (Yasemin'den ödünç aldım :)) OKUDUM


19. Kategori (10 puan): Halen yazmaya, üretmeye devam eden bir edebiyatçıdan (yazar, şair, araştırmacı...) bir kitap.

Jean-Christophe Grange / Şeytan Yemini / Doğan Kitap / 520 sayfa OKUDUM

20. Kategori (10 puan): Polisiye/gerilim/korku vb. türde bir kitap

Tess Gerritsen / Gece Nöbeti / Martı / 460 sayfa OKUDUM

21. Kategori (10 puan): Bir aşk romanı.

Debbie Macomber / Gül Liman Oteli / Epsilon / 380 sayfa  OKUDUM

28. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 60 puan): Goodreads’in “Ölmeden Önce Okunması Gereken 1001 Kitap” listesinden 3 kitap.


Ernest Hemigway / Yaşlı Adam ve Deniz OKUDUM
Jane Austen / Emma
H.G.Wells / Zaman Makinesi 

29. Kategori (Her bir kitap 10 puan, tüm kitaplar okunursa ekstradan 30 puan, toplamda 70 puan): Şimdiye kadar hiç kitabını okumadığınız dört yazardan birer kitap. Yazarların ikisi Türk, ikisi yabancı, ikisi kadın, ikisi erkek olmalı.


Mehmet Murat Somer / Buse Cinayeti / İletişim / 245 sayfa
Oscar Wilde / Dorian Gray'in Portresi / Can / 252 sayfa OKUDUM
Nazan Bekiroğlu / Nar Ağacı / Timaş / 536 sayfa
Sylvia Plath / Sırça Fanus / Kırmızı Kedi / 256 sayfa OKUDUM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder