Nisan 2016

Nisan ayında toplam üç kitap okudum ama ne kitaplar. Ay'da 172 Saat hariç diğer iki kitap muhteşemdi ve etkileri hala devam ediyor. Her üç kitapta Bahar Okuma Şenliği 2016 listemde yer alıyor.


Ay'da 172 Saat, Kitap Ağacı Bilimkurgu Kulübümüzün Nisan ayı kitabıydı. Konusu ayda geçiyor diye bilimkurgu olarak sınıflandırılmış sanırım. Bunun dışında gerilim/korku kategorisine girebilir. Sonu daha iyi bitirebilirdi, ortada kalmış. Sahil kitabı kategorisinde benim için, yoksa zaman kaybı :(


Kurtlarla Koşan Kadınlar üzerine çok şey yazılıp, söylenebilir. Dilim dönerse belki daha sonra detaylı yazarım. İşaretler koyarak, cümlelerin altını çizerek okudum. Başucu kitabım olmaya aday. Ara sıra açıp, geri dönüp okuyorum.



Kitap Ağacı Kişisel Gelişim kulübünün nisan ayı kitabıydı. İlk toplantımıza sevgili Elif İşcan katıldı ve kitabı, çalışmalarını paylaştı bizlerle. Kitabı bölüm bölüm tartışmaya karar verdik. İkinci buluşmamız 9 Mayısta.



Buddenbrooklar ile Thomas Mann ile tanıştım. Klasikleri okumayı çok severim. Bu kitabı da sindire sindire, keyif alarak okudum. Bir ailenin yükselişi, başarıları ve sonunda çöküşünü anlatıyor. Aile bireyleri ve yaşamları öyle ayrıntılı anlatılmış ki bir ara beraber yaşıyoruz hissine kapıldım. Sırada Thomas Mann'ın diğer kitapları var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder