Ağustos 2016

En son mayıs ayı içinde okuduklarımdan ve Bahar Şenliği sonucumdan bahsetmişim. Sonrada sesim çıkmamış. Malum gündem çok yoğun, yaşananlar gerçek mi, bunlar nasıl oldu, kafamızda binbir soru işareti içinde yaşıyoruz.

Aklıma zaman zaman bloglarımı, Facebook sayfasını kapama düşüncesi gelip yokluyor. Bunca geçen yıla, paylaşımlara kıyamıyorum. Kim ne kadar okuyor bilmiyorum ama zaman zaman güzel dönüşler oluyor. Bu nedenle bir süre daha devam ettirmek istiyorum.

Ağustos ayını fotoğrafları ile paylaşmadan önce, haziran ve temmuzda neler okumuşum bakalım.

Haziran ayında sadece iki kitap okumuşum, neden? Hiç hatırlamıyorum, dalgalanmışımdır yine. Gökdelen  /  J.G. Ballard ve Emma / Jane Austen

Temmuz ayında tatile çıkmış olmanın keyfi ve rahatlığı ile ayın 15'ne kadar altı kitap okudum. Sonrası malum, yaşananlardan sonra bir sayfa okuyamadım. Haber okuyarak, TV programlarını seyrederek anlamaya çalıştım. Bir senede seyretmediğim kadar televizyon programını bu süreçte izledim. Okuduklarım ise:

➡️ Krizalitler / John Wyndham
➡️ Açlık / Knut Hamsun
➡️ Kadınsız Erkekler / Haruki Murakami
➡️ Lontano / J.C. Grange
➡️ Gömülü Şamdan / Stefan Zweig
➡️ Beyaz Geceler / Dostoyevski

Nihayet ağustos ayına gelirsek:



Renksiz Tsukuru Takazi'nin Hac Yolculuğu / Haruki Murakami



Bilinmeyen Adanın Öyküsü / Jose Saramago



Glow / Ned Beauman



Sputnik Sevgilim / Haruki Murakami



Köpek Kalbi / Mihail Bulgakov



Aşk Romanları Okuyan İhtiyar / Luis Sepulveda



Osmanlı Cadısı / Barış Müstecaplıoğlu



Antabus / Seray Şahiner



Aşırı Gürültülü ve İnanılmaz Yakın / Jonathan Safran Foer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder